Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Книга
Автор:
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2018 р., Умань
Видавництво: Сочінський М. М., 2018 г.
ISBN 978-966-304-284-8
Автор:
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2018 р., Умань
Видавництво: Сочінський М. М., 2018 г.
ISBN 978-966-304-284-8
(UA) Книга
III> 102538
840081 Главный филиал
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2018 р., Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Відп. ред. Ю. О. Нестерчук.– Умань : Сочінський М. М., 2018.– 172 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-304-284-8.
УДК 339.138(477)(091)(06)
-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.
III> 102538
840081 Главный филиал
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали III Всеукр. наук.-практ. конф., кафедри маркетингу Уман. нац. ун-ту садівництва, 25 жовтня 2018 р., Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Відп. ред. Ю. О. Нестерчук.– Умань : Сочінський М. М., 2018.– 172 с.
300 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-966-304-284-8.
УДК 339.138(477)(091)(06)
-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.