Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Книга
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Видавництво: Центр учбової літератури, 2017 г.
ISBN 978-617-673-464-2
Автор:
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія
Видавництво: Центр учбової літератури, 2017 г.
ISBN 978-617-673-464-2
(UA) Книга
III> 102574
838659 Главный филиал
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія / Н. В. Карпенко, М. В. Макарова, Н. С. Педченко, В. І. Перебийніс, О. С. Тєлєтов; За заг. ред. Н. В. Карпенко.– Київ : Центр учбової літератури, 2017.– 251 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 238-250 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-673-464-2.
УДК 658.8
-- 1. Підприємства – Діяльність, маркетингова.
III> 102574
838659 Главный филиал
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : монографія / Н. В. Карпенко, М. В. Макарова, Н. С. Педченко, В. І. Перебийніс, О. С. Тєлєтов; За заг. ред. Н. В. Карпенко.– Київ : Центр учбової літератури, 2017.– 251 с.
300 пр.– Бібліогр.: с. 238-250 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-673-464-2.
УДК 658.8
-- 1. Підприємства – Діяльність, маркетингова.