Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кутуза, Наталя Валеріївна - Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності
Кутуза, Наталя Валеріївна - Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності
(UA) Статья
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності / Наталя Валеріївна Кутуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія.– 2017.– Т. 22, вип. 2 (16).– С. 91-99
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламний вплив. 2. нейромаркетинг. 3. нейронні асоціативні активатори. 4. інтенсивність. 5. асоціативні поля. 6. маніпуляції. 7. рекламні повідомлення.
Кутуза, Наталя Валеріївна.
Нейронні асоціативні активатори рекламного впливу: формула виявлення ступеня інтенсивності / Наталя Валеріївна Кутуза // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія.– 2017.– Т. 22, вип. 2 (16).– С. 91-99
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламний вплив. 2. нейромаркетинг. 3. нейронні асоціативні активатори. 4. інтенсивність. 5. асоціативні поля. 6. маніпуляції. 7. рекламні повідомлення.