Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Соціологія: теорія, методи маркетинг
Соціологія: теорія, методи маркетинг
Періодичне видання
Автор:
Соціологія: теорія, методи маркетинг : наук.-теоретич. часопис
Sociology: theory, methods, marketing
Видавництво: Ін-т соціології НАН України, 1997 г.
ISBN відсутній
Автор:
Соціологія: теорія, методи маркетинг : наук.-теоретич. часопис
Sociology: theory, methods, marketing
Видавництво: Ін-т соціології НАН України, 1997 г.
ISBN відсутній
(UA) Периодическое издание
Соціологія: теорія, методи маркетинг = Sociology: theory, methods, marketing : наук.-теоретич. часопис / Засновник НАН України. Ін-т соціології; Гол. ред. Валерій Ворона, Віктор Степаненко.– 1997, липень- .– Київ : Ін-т соціології НАН України, 1997
Виходив паралельно рос. мовою: Социология: теория, методы, маркетинг . – На укр. яз.
ISSN 1563-3713.
Соціологія: теорія, методи маркетинг = Sociology: theory, methods, marketing : наук.-теоретич. часопис / Засновник НАН України. Ін-т соціології; Гол. ред. Валерій Ворона, Віктор Степаненко.– 1997, липень- .– Київ : Ін-т соціології НАН України, 1997
Виходив паралельно рос. мовою: Социология: теория, методы, маркетинг . – На укр. яз.
ISSN 1563-3713.