Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дружкова, І. С. - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
Дружкова, І. С. - Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російськ...
(UA) Статья
Дружкова, І. С.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX ст.) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету.– 2018.– Вип. 29.– С. 186-198
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. читацькі аудиторії. 2. рекламні оголошення. 3. видання Російської імперії початку 20 ст..
Дружкова, І. С.
Читацька аудиторія як визначальний фактор рекламних оголошень (на прикладі деяких видань Російської імперії початку XX ст.) / І. С. Дружкова // Записки історичного факультету.– 2018.– Вип. 29.– С. 186-198
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. читацькі аудиторії. 2. рекламні оголошення. 3. видання Російської імперії початку 20 ст..