Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шамне, Анжеліка - Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів
Шамне, Анжеліка - Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів
Стаття
Автор: Шамне, Анжеліка
PSYCHOLINGUISTICS: Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шамне, Анжеліка
PSYCHOLINGUISTICS: Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Шамне, Анжеліка.
Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / Анжеліка Шамне, Тамілія Доцевич, Аліна Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2019.– Vol. 25, Iss. 1.– С. 384-408
Бібліогр.: 34 . – На укр. яз.
-- 1. психологія реклами. 2. рекламні ролики. 3. метод семантичного диференціалу. 4. психолінгвістика.
Шамне, Анжеліка.
Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / Анжеліка Шамне, Тамілія Доцевич, Аліна Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2019.– Vol. 25, Iss. 1.– С. 384-408
Бібліогр.: 34 . – На укр. яз.
-- 1. психологія реклами. 2. рекламні ролики. 3. метод семантичного диференціалу. 4. психолінгвістика.