Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Грушевська, Ю. А. - Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
Грушевська, Ю. А. - Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
(UA) Статья
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію / Ю. А. Грушевська, Н. Р. Барабанова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації.– 2019.– Т. 30 (69), № 1.– С. 160-164
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. імпліцитність. 3. імпліцитні нашарування. 4. імплікатури. 5. неологізми. 6. рекламний вплив. 7. українська реклама.
Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію / Ю. А. Грушевська, Н. Р. Барабанова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації.– 2019.– Т. 30 (69), № 1.– С. 160-164
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. імпліцитність. 3. імпліцитні нашарування. 4. імплікатури. 5. неологізми. 6. рекламний вплив. 7. українська реклама.