Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Караваєва, Т. Л. - Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комуні...
Караваєва, Т. Л. - Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комуні...
(UA) Статья
Караваєва, Т. Л.
Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комунікації / Т. Л. Караваєва, М. Г. Тер-Григорьян // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації.– 2019.– Т. 30 (69), № 1.– С. 165-169
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні слогани. 3. ціннісні картини світу. 4. міжкультурні комунікації.
Караваєва, Т. Л.
Слогани соціальної реклами як віддзеркалення ціннісної картини світу: аспект міжкультурної комунікації / Т. Л. Караваєва, М. Г. Тер-Григорьян // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації.– 2019.– Т. 30 (69), № 1.– С. 165-169
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні слогани. 3. ціннісні картини світу. 4. міжкультурні комунікації.