Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мурадян, Олена Сергіївна - Ціннісні орієнтації студентів-першокурсників (за результатами міжуніверситетського дослідження)
Мурадян, Олена Сергіївна - Ціннісні орієнтації студентів-першокурсників (за результатами міжуніверситетського дослідження)
Стаття
Автор: Мурадян, Олена Сергіївна
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи: Ціннісні орієнтації студентів-першокурсників (за результатами міжуніверситетського дослідження)
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Мурадян, Олена Сергіївна
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи: Ціннісні орієнтації студентів-першокурсників (за результатами міжуніверситетського дослідження)
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Мурадян, Олена Сергіївна.
Ціннісні орієнтації студентів-першокурсників (за результатами міжуніверситетського дослідження) / Олена Сергіївна Мурадян, Світлана Анатоліївна Сальнікова, Микола Володимир-Станіславович Сидоров, Олексій Сергійович Середа // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи.– 2018.– Вип. 40.– С. 125-132
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. студенти-першокурсники. 2. соціологічні дослідження. 3. опитування студентів. 4. ціннісні орієнтації студентів. 5. методика Шварца. 6. регіональні відмінності.
Мурадян, Олена Сергіївна.
Ціннісні орієнтації студентів-першокурсників (за результатами міжуніверситетського дослідження) / Олена Сергіївна Мурадян, Світлана Анатоліївна Сальнікова, Микола Володимир-Станіславович Сидоров, Олексій Сергійович Середа // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи.– 2018.– Вип. 40.– С. 125-132
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. студенти-першокурсники. 2. соціологічні дослідження. 3. опитування студентів. 4. ціннісні орієнтації студентів. 5. методика Шварца. 6. регіональні відмінності.