Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дейнега, Олександр Вікторович - Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств
Дейнега, Олександр Вікторович - Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств
Книга
Автор: Дейнега, Олександр Вікторович
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія
Видавництво: О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-226-9
Автор: Дейнега, Олександр Вікторович
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія
Видавництво: О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-226-9
(UA) Книга
III> 105989
830495 Главный филиал
Дейнега, Олександр Вікторович.
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія / Олександр Вікторович Дейнега, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т; Наук. ред. Є. В. Крикавський.– Рівне : О. Зень, 2017.– 291 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 245-262 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-601-226-9.
УДК 334.7:339.138
-- 1. Підприємства – Забезпечення продуктоорієнтоване, інформаційне – Формування – Маркетинг. 2. Маркетинг.
III> 105989
830495 Главный филиал
Дейнега, Олександр Вікторович.
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія / Олександр Вікторович Дейнега, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т; Наук. ред. Є. В. Крикавський.– Рівне : О. Зень, 2017.– 291 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 245-262 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-601-226-9.
УДК 334.7:339.138
-- 1. Підприємства – Забезпечення продуктоорієнтоване, інформаційне – Формування – Маркетинг. 2. Маркетинг.