Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бондар, О. В. - Маркетингові аспекти функціонування літературних конкурсів та премій
Бондар, О. В. - Маркетингові аспекти функціонування літературних конкурсів та премій
Стаття
Автор: Бондар, О. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Маркетингові аспекти функціонування літературних конкурсів та премій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бондар, О. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Маркетингові аспекти функціонування літературних конкурсів та премій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Бондар, О. В.
Маркетингові аспекти функціонування літературних конкурсів та премій / О. В. Бондар // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 2 (42).– С. 90-94
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. книжкові премії. 2. літературні премії. 3. літературні конкурси. 4. книжкові рейтинги. 5. видавничий маркетинг.
Бондар, О. В.
Маркетингові аспекти функціонування літературних конкурсів та премій / О. В. Бондар // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 2 (42).– С. 90-94
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. книжкові премії. 2. літературні премії. 3. літературні конкурси. 4. книжкові рейтинги. 5. видавничий маркетинг.