Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Роулз, Деніел - Цифровий брендинг
Роулз, Деніел - Цифровий брендинг
Книга
Автор: Роулз, Деніел
Цифровий брендинг : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6430-4
Автор: Роулз, Деніел
Цифровий брендинг : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6430-4
(UA) Книга
III> 107413
886038 Главный филиал 891521 Главный филиал
Роулз, Деніел.
Цифровий брендинг : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань : пер. с англ. / Деніел Роулз; Пер. Катерина Деревянко.– 2-ге вид.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 254,[1] с. : іл., табл.– (#PROBusiness)
1500 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6430-4.
УДК 339.138:659](02.062)
-- 1. Брендинг – Популярна література. 2. Маркетинг – Інформаційні технології – Популярна література.
III> 107413
886038 Главный филиал 891521 Главный филиал
Роулз, Деніел.
Цифровий брендинг : повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань : пер. с англ. / Деніел Роулз; Пер. Катерина Деревянко.– 2-ге вид.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 254,[1] с. : іл., табл.– (#PROBusiness)
1500 пр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6430-4.
УДК 339.138:659](02.062)
-- 1. Брендинг – Популярна література. 2. Маркетинг – Інформаційні технології – Популярна література.