Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ван Праєт, Дуглас - Несвідомий брендинг
Ван Праєт, Дуглас - Несвідомий брендинг
Книга
Автор: Ван Праєт, Дуглас
Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6158-7
Автор: Ван Праєт, Дуглас
Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6158-7
(UA) Книга
III> 107412
886039 Главный филиал
Ван Праєт, Дуглас.
Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг : пер. с англ. / Дуглас Ван Праєт; Пер. Ярослава Машико.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 302,[1] с.– (#PROBusiness)
1500 пр.– Бібліогр. у прим.: с. 267-297 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6158-7.
УДК 339.138:659](02.062)
-- 1. Брендинг – Популярна література. 2. Маркетинг – Психологічні питання – Популярна література.
III> 107412
886039 Главный филиал
Ван Праєт, Дуглас.
Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг : пер. с англ. / Дуглас Ван Праєт; Пер. Ярослава Машико.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 302,[1] с.– (#PROBusiness)
1500 пр.– Бібліогр. у прим.: с. 267-297 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6158-7.
УДК 339.138:659](02.062)
-- 1. Брендинг – Популярна література. 2. Маркетинг – Психологічні питання – Популярна література.