Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ілляшенко, Сергій Миколайович - Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
Ілляшенко, Сергій Миколайович - Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
(UA) Статья
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р / Сергій Миколайович Ілляшенко, Марія Петрівна Рудь // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 120-128 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові інновації. 2. канали збуту. 3. комплекси маркетингу. 4. збутова політика. 5. товарні стратегії. 6. цінові стратегії. 7. життєвий цикл товару.
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р / Сергій Миколайович Ілляшенко, Марія Петрівна Рудь // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 120-128 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові інновації. 2. канали збуту. 3. комплекси маркетингу. 4. збутова політика. 5. товарні стратегії. 6. цінові стратегії. 7. життєвий цикл товару.