Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Рожко, Віктор Іванович - Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
Рожко, Віктор Іванович - Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
Стаття
Автор: Рожко, Віктор Іванович
Соціальна економіка: Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Рожко, Віктор Іванович
Соціальна економіка: Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Рожко, Віктор Іванович.
Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників / Віктор Іванович Рожко // Соціальна економіка.– 2020.– Вип. 59.– С. 39-45 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. підприємницько-комерційна діяльність. 3. збут продукції. 4. просування товарів. 5. інтернет-реклама. 6. файли куки.
Рожко, Віктор Іванович.
Сучасні маркетингові методи просування продукції вітчизняних підприємств-виробників / Віктор Іванович Рожко // Соціальна економіка.– 2020.– Вип. 59.– С. 39-45 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. підприємницько-комерційна діяльність. 3. збут продукції. 4. просування товарів. 5. інтернет-реклама. 6. файли куки.