Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Вежель, Л. М. - Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти
Вежель, Л. М. - Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти
(UA) Статья
Вежель, Л. М.
Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти / Л. М. Вежель // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 3 (43).– С. 66-71
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. безпека бренду. 2. брендинг. 3. пандемія COVID-19.
Вежель, Л. М.
Безпека бренду в умовах коронавірусної пандемії: контентні та комунікаційні аспекти / Л. М. Вежель // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 3 (43).– С. 66-71
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. безпека бренду. 2. брендинг. 3. пандемія COVID-19.