Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Коваленко, С. В. - Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
Коваленко, С. В. - Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
Стаття
Автор: Коваленко, С. В.
Регіональна бізнес-економіка та управління: Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Коваленко, С. В.
Регіональна бізнес-економіка та управління: Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Коваленко, С. В.
Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану / С. В. Коваленко // Регіональна бізнес-економіка та управління.– 2020.– № 3 (67).– С. 75-82 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. підприємства громадського харчування. 3. рекламно-інформаційна діяльність. 4. рекламні кампанії. 5. рекламні стратегії.
Коваленко, С. В.
Теоретичні засади організації рекламної кампанії ресторану / С. В. Коваленко // Регіональна бізнес-економіка та управління.– 2020.– № 3 (67).– С. 75-82 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. підприємства ресторанного господарства. 2. підприємства громадського харчування. 3. рекламно-інформаційна діяльність. 4. рекламні кампанії. 5. рекламні стратегії.