Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лянг, Ольга - Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту
Лянг, Ольга - Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту
Стаття
Автор: Лянг, Ольга
Іноземна філологія: Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Лянг, Ольга
Іноземна філологія: Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Лянг, Ольга.
Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту / Ольга Лянг // Іноземна філологія.– 2009.– Вип. 121.– С. 193-199 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. візуалізація текстів. 2. паралінгвістика. 3. тексти. 4. рекламні тексти. 5. креолізовані тексти. 6. рекламні повідомлення.
Лянг, Ольга.
Візуалізація та її вплив на формування німецькомовного рекламного тексту / Ольга Лянг // Іноземна філологія.– 2009.– Вип. 121.– С. 193-199 : табл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. візуалізація текстів. 2. паралінгвістика. 3. тексти. 4. рекламні тексти. 5. креолізовані тексти. 6. рекламні повідомлення.