Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Лозова, Г. М. - Впровадження принципів та цілей сталого розвитку при розробці стратегії бренду
Лозова, Г. М. - Впровадження принципів та цілей сталого розвитку при розробці стратегії бренду
(UA) Статья
Лозова, Г. М.
Впровадження принципів та цілей сталого розвитку при розробці стратегії бренду / Г. М. Лозова, Т. П. Палієнко // Теоретичні та прикладні питання економіки.– 2020.– Вип. 1/2 (40/41).– С. 86-94 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. концепція сталого розвитку. 2. цілі сталого розвитку. 3. торговельні марки . 4. сталі інновації. 5. сталий екологічний розвиток. 6. індекси сталого розвитку. 7. управління брендами. 8. імідж брендів.
Лозова, Г. М.
Впровадження принципів та цілей сталого розвитку при розробці стратегії бренду / Г. М. Лозова, Т. П. Палієнко // Теоретичні та прикладні питання економіки.– 2020.– Вип. 1/2 (40/41).– С. 86-94 : табл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. концепція сталого розвитку. 2. цілі сталого розвитку. 3. торговельні марки . 4. сталі інновації. 5. сталий екологічний розвиток. 6. індекси сталого розвитку. 7. управління брендами. 8. імідж брендів.