Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Євченко, Т. А. - До питання про трактування терміна "медіакультура" споживачами медійного продукту (на прикладі За...
Євченко, Т. А. - До питання про трактування терміна "медіакультура" споживачами медійного продукту (на прикладі За...
(UA) Статья
Євченко, Т. А.
До питання про трактування терміна "медіакультура" споживачами медійного продукту (на прикладі Запорізького регіону) / Т. А. Євченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2018.– Вип. 14.– С. 40-48
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. медіакультура. 2. споживачі медійного продукту. 3. інформаційно-медійний простір. 4. вплив мас-медіа. 5. Запорізька область.
Євченко, Т. А.
До питання про трактування терміна "медіакультура" споживачами медійного продукту (на прикладі Запорізького регіону) / Т. А. Євченко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2018.– Вип. 14.– С. 40-48
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. медіакультура. 2. споживачі медійного продукту. 3. інформаційно-медійний простір. 4. вплив мас-медіа. 5. Запорізька область.