Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в маркетинговому аудиті
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в маркетинговому аудиті
(UA) Статья
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в маркетинговому аудиті / О. В. Коломицева, Т. І. Бурцева, Т. А. Пальонна, С. Г. Бойко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки.– 2021.– Вип. 60.– С. 5-13 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аудит. 2. математико-статистичні методи . 3. економіко-математичне моделювання. 4. економіко-математичні моделі. 5. інформаційні технології в економіці. 6. інформаційні системи. 7. бази знань. 8. маркетинг. 9. теорія ігор.
Економіко-математичне моделювання та інформаційні технології в маркетинговому аудиті / О. В. Коломицева, Т. І. Бурцева, Т. А. Пальонна, С. Г. Бойко // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки.– 2021.– Вип. 60.– С. 5-13 : іл., табл.
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинговий аудит. 2. математико-статистичні методи . 3. економіко-математичне моделювання. 4. економіко-математичні моделі. 5. інформаційні технології в економіці. 6. інформаційні системи. 7. бази знань. 8. маркетинг. 9. теорія ігор.