Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Горська, К. О. - Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність?
Горська, К. О. - Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність?
(UA) Статья
Горська, К. О.
Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність? / К. О. Горська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– С. 80-87
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.
-- 1. сучасні медіа. 2. цифрове середовище. 3. медіапартнерство. 4. мережеве співробітництво. 5. партисипативні моделі. 6. журналістика.
Горська, К. О.
Від конкуренції до партнерства: модний медіатренд чи ринкова необхідність? / К. О. Горська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– С. 80-87
Бібліогр.: 27 назв . – На укр. яз.
-- 1. сучасні медіа. 2. цифрове середовище. 3. медіапартнерство. 4. мережеве співробітництво. 5. партисипативні моделі. 6. журналістика.