Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зелінська, Н. В. - Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
Зелінська, Н. В. - Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видат...
(UA) Статья
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видатного українського видавця) / Н. В. Зелінська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– С. 88-95
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. Тиктор, Іван Микитович (1896-1987). 2. реклама. 3. рекламні технології. 4. рекламні стратегії. 5. читачі. 6. читацькі аудиторії. 7. видавці. 8. видавничі концерни. 9. українська преса.
Зелінська, Н. В.
Роль реклами у вихованні/формуванні "нового читача": доведено Іваном Тиктором (До 125-річчя видатного українського видавця) / Н. В. Зелінська // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2021.– № 1 (45).– С. 88-95
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. Тиктор, Іван Микитович (1896-1987). 2. реклама. 3. рекламні технології. 4. рекламні стратегії. 5. читачі. 6. читацькі аудиторії. 7. видавці. 8. видавничі концерни. 9. українська преса.