Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мартиненко, Аліна Василівна - Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу
Мартиненко, Аліна Василівна - Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу
(UA) Статья
Мартиненко, Аліна Василівна.
Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу / Аліна Василівна Мартиненко, Петро Григорович Перерва // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 6-16 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. електротехнічні підприємства. 2. промислові підприємства України. 3. інноваційні товари. 4. життєвий цикл товару. 5. маркетингові стратегії. 6. управління ассортиментом. 7. електродвигуни. 8. Полтава.
Мартиненко, Аліна Василівна.
Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадіях їх життєвого циклу / Аліна Василівна Мартиненко, Петро Григорович Перерва // Маркетинг і цифрові технології.– 2021.– Т. 5, № 1.– С. 6-16 : іл., табл.
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.
-- 1. електротехнічні підприємства. 2. промислові підприємства України. 3. інноваційні товари. 4. життєвий цикл товару. 5. маркетингові стратегії. 6. управління ассортиментом. 7. електродвигуни. 8. Полтава.