Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нєчева, Наталя Валеріївна - Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
Нєчева, Наталя Валеріївна - Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації
(UA) Статья
Нєчева, Наталя Валеріївна.
Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації / Наталя Валеріївна Нєчева, Ольга Володимирівна Шикіна, Сергій Григорович Ярьоменко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2021.– № 3/4 (280/281).– С. 100-107 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренд міста. 2. брендинг територій. 3. імідж територій. 4. регіональні туристичні дестинації. 5. туристичний потенціал територій. 6. Одеса.
Нєчева, Наталя Валеріївна.
Використання елементів бренду в просуванні міста Одеси як туристичної дестинації / Наталя Валеріївна Нєчева, Ольга Володимирівна Шикіна, Сергій Григорович Ярьоменко // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету].– 2021.– № 3/4 (280/281).– С. 100-107 : іл., табл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренд міста. 2. брендинг територій. 3. імідж територій. 4. регіональні туристичні дестинації. 5. туристичний потенціал територій. 6. Одеса.