Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Писар, Н. Б. - Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
Писар, Н. Б. - Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
Стаття
Автор: Писар, Н. Б.
Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка: Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Писар, Н. Б.
Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка: Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Писар, Н. Б.
Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій / Н. Б. Писар, А. В. Савраненко, Н. І. Дрокіна // Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка.– 2021.– Вип. 1 (61).– С. 142-146
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. споживачі рекламної продукції. 3. продуктовий дизайн. 4. адресний дизайн. 5. промисловий дизайн. 6. графічний дизайн.
Писар, Н. Б.
Елементи фірмового стилю у системі маркетингових комунікацій / Н. Б. Писар, А. В. Савраненко, Н. І. Дрокіна // Вчені записки Університету "Крок". Серія: Економіка.– 2021.– Вип. 1 (61).– С. 142-146
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові комунікації. 2. споживачі рекламної продукції. 3. продуктовий дизайн. 4. адресний дизайн. 5. промисловий дизайн. 6. графічний дизайн.