Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Головач, М. С. - Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу
Головач, М. С. - Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу
(UA) Статья
Головач, М. С.
Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу / М. С. Головач, О. А. Біловодська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 48-53
Бібліогр.: 29 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий маркетинг. 2. соціальна відповідальність бізнесу. 3. інтелектуальна власність.
Головач, М. С.
Негативні тенденції цифрового маркетингу у контексті соціальної відповідальності бізнесу / М. С. Головач, О. А. Біловодська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2021.– № 2 (292).– С. 48-53
Бібліогр.: 29 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий маркетинг. 2. соціальна відповідальність бізнесу. 3. інтелектуальна власність.