Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Шевченко, Ольга Костянтинівна - Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
Шевченко, Ольга Костянтинівна - Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
Стаття
Автор: Шевченко, Ольга Костянтинівна
Мова: Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шевченко, Ольга Костянтинівна
Мова: Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Шевченко, Ольга Костянтинівна.
Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані / Ольга Костянтинівна Шевченко // Мова.– 2021.– № 35.– С. 128-133
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. експресивні конотації. 2. епітети. 3. лексико-стилістичні прийоми. 4. емотивність. 5. засоби емотивності. 6. емотивні епітети. 7. рекламні слогани. 8. рекламний образ країни.
Шевченко, Ольга Костянтинівна.
Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані / Ольга Костянтинівна Шевченко // Мова.– 2021.– № 35.– С. 128-133
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. експресивні конотації. 2. епітети. 3. лексико-стилістичні прийоми. 4. емотивність. 5. засоби емотивності. 6. емотивні епітети. 7. рекламні слогани. 8. рекламний образ країни.