Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Троян, Владислава Ігорівна - Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
Троян, Владислава Ігорівна - Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
Стаття
Автор: Троян, Владислава Ігорівна
Бізнес Інформ: Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Троян, Владислава Ігорівна
Бізнес Інформ: Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Троян, Владислава Ігорівна.
Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту / Владислава Ігорівна Троян, Анна Сергіївна Браславська // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 446-451 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. торговельні марки . 3. управління брендами.
Троян, Владислава Ігорівна.
Стратегії управління брендом як складові бренд-менеджменту / Владислава Ігорівна Троян, Анна Сергіївна Браславська // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 446-451 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. бренди. 2. торговельні марки . 3. управління брендами.