Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гвоздь, Мар'яна Ярославівна - Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду украї...
Гвоздь, Мар'яна Ярославівна - Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду украї...
(UA) Статья
Гвоздь, Мар'яна Ярославівна.
Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду українських і польських університетів / Мар'яна Ярославівна Гвоздь, Роман Олександрович Мірошник // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 467-474 : табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. вища освіта в Україні. 2. заклади вищої освіти (ЗВО). 3. маркетингові стратегії. 4. маркетинг освітніх послуг. 5. соціальні мережі. 6. інтернет-користувачі. 7. вища освіта. 8. університети. 9. Польща.
Гвоздь, Мар'яна Ярославівна.
Аналізування маркетингових інструментаріїв ЗВО в online-сфері: порівняльний аналіз досвіду українських і польських університетів / Мар'яна Ярославівна Гвоздь, Роман Олександрович Мірошник // Бізнес Інформ.– 2021.– № 11 (526).– С. 467-474 : табл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. вища освіта в Україні. 2. заклади вищої освіти (ЗВО). 3. маркетингові стратегії. 4. маркетинг освітніх послуг. 5. соціальні мережі. 6. інтернет-користувачі. 7. вища освіта. 8. університети. 9. Польща.