Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Липчук Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики
Липчук Василь Васильович - Маркетинг: основи теорії та практики
Книга
Автор: Липчук Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти
Серія: Вища освіта в Україні
Видавництво: Новий Світ-2000, Магнолія плюс, 2003 г.
ISBN 966-8340-01-9
Автор: Липчук Василь Васильович
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти
Серія: Вища освіта в Україні
Видавництво: Новий Світ-2000, Магнолія плюс, 2003 г.
ISBN 966-8340-01-9
(UA) Книга
III> 59982
583091 Главный филиал 595794 Главный филиал
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти / Василь Васильович Липчук, Роман Петрович Дудяк, Світлана Ярославівна Бугіль; За заг. ред. Василь Васильович Липчук.– 2-е. вид.– Львів : Новий Світ-2000, : Магнолія плюс, 2003.– 288 с.– (Вища освіта в Україні)
На тит. обкл. авт. не зазнач.– 3000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-8340-01-9 : 22.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
III> 59982
583091 Главный филиал 595794 Главный филиал
Липчук, Василь Васильович.
Маркетинг: основи теорії та практики : Навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти / Василь Васильович Липчук, Роман Петрович Дудяк, Світлана Ярославівна Бугіль; За заг. ред. Василь Васильович Липчук.– 2-е. вид.– Львів : Новий Світ-2000, : Магнолія плюс, 2003.– 288 с.– (Вища освіта в Україні)
На тит. обкл. авт. не зазнач.– 3000 пр. – На укр. яз.
ISBN 966-8340-01-9 : 22.00.
ББК У521.23я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.