Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Томас, Мартін - Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Томас, Мартін - Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Книга
Автор: Томас, Мартін
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6383-3
Автор: Томас, Мартін
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд
Серія: #PROBusiness
Видавництво: Фабула, Ранок, 2020 г.
ISBN 978-617-09-6383-3
(UA) Книга
III> 110798
891525 Главный филиал
Томас, Мартін.
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд : пер. с англ. / Мартін Томас; Пер. Ярослава Машико.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 302,[1] с. : іл., табл.– (#PROBusiness)
1500 пр.– Містить бібліогр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6383-3.
УДК 316.77:005.21](075)
-- 1. Менеджмент, міжнародний – Бізнес-комунікації – Підручники, посібники. 2. Мережі, соціальні – Маркетинг – Підручники, посібники. 3. Контент-маркетинг – Підручники, посібники.
III> 110798
891525 Главный филиал
Томас, Мартін.
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа : як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд : пер. с англ. / Мартін Томас; Пер. Ярослава Машико.– Харків : Фабула : Ранок, 2020.– 302,[1] с. : іл., табл.– (#PROBusiness)
1500 пр.– Містить бібліогр. – На укр. яз.
ISBN 978-617-09-6383-3.
УДК 316.77:005.21](075)
-- 1. Менеджмент, міжнародний – Бізнес-комунікації – Підручники, посібники. 2. Мережі, соціальні – Маркетинг – Підручники, посібники. 3. Контент-маркетинг – Підручники, посібники.