Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гоцур, Оксана - Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000-2022)
Гоцур, Оксана - Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000-2022)
(UA) Статья
Гоцур, Оксана.
Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000-2022) / Оксана Гоцур, Дарина Попіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика.– 2022.– № 2 (4).– С. 38-45 : іл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. медіаринок. 2. друковані ЗМІ. 3. кризові періоди. 4. газети. 5. діджиталізація. 6. соціальні мережі. 7. рекламодавці. 8. рекламні ринки.
Гоцур, Оксана.
Кризові періоди ринку друкованих медіа України (2000-2022) / Оксана Гоцур, Дарина Попіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика.– 2022.– № 2 (4).– С. 38-45 : іл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. медіаринок. 2. друковані ЗМІ. 3. кризові періоди. 4. газети. 5. діджиталізація. 6. соціальні мережі. 7. рекламодавці. 8. рекламні ринки.