Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бойчук, Анастасія - Транскреація як новий підхід до перекладу рекламних текстів та слоганів
Бойчук, Анастасія - Транскреація як новий підхід до перекладу рекламних текстів та слоганів
Стаття
Автор: Бойчук, Анастасія
Науковий вісник Чернівецького університету: Транскреація як новий підхід до перекладу рекламних текстів та слоганів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бойчук, Анастасія
Науковий вісник Чернівецького університету: Транскреація як новий підхід до перекладу рекламних текстів та слоганів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Бойчук, Анастасія.
Транскреація як новий підхід до перекладу рекламних текстів та слоганів / Анастасія Бойчук, Лариса Олексишина // Науковий вісник Чернівецького університету.– 2021.– Вип. 833: Германська філологія.– С. 18-24
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. переклад рекламних текстів. 2. переклад рекламних слоганів. 3. перекладацькі стратегії. 4. транскреація. 5. адаптація. 6. психолінгвістичні експерименти. 7. німецько-український переклад.
Бойчук, Анастасія.
Транскреація як новий підхід до перекладу рекламних текстів та слоганів / Анастасія Бойчук, Лариса Олексишина // Науковий вісник Чернівецького університету.– 2021.– Вип. 833: Германська філологія.– С. 18-24
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. переклад рекламних текстів. 2. переклад рекламних слоганів. 3. перекладацькі стратегії. 4. транскреація. 5. адаптація. 6. психолінгвістичні експерименти. 7. німецько-український переклад.