Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Олійник, Ігор Вікторович - Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства
Олійник, Ігор Вікторович - Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства
(UA) Статья
Олійник, Ігор Вікторович.
Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства / Ігор Вікторович Олійник // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право.– 2022.– Вип. 7.– С. 86-93 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. ціноутворення. 2. маркетингова цінова політика. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. виробничі потужності. 5. витрати виробництва. 6. цінові стратегії. 7. машинобудівні підприємства.
Олійник, Ігор Вікторович.
Формування цінової стратегії в системі маркетингу машинобудівного підприємства / Ігор Вікторович Олійник // Науковий вісник Льотної академії. Серія: Економіка, менеджмент та право.– 2022.– Вип. 7.– С. 86-93 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. ціноутворення. 2. маркетингова цінова політика. 3. маркетингова діяльність підприємств. 4. виробничі потужності. 5. витрати виробництва. 6. цінові стратегії. 7. машинобудівні підприємства.