Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маранчак, Надія Миколаївна - Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України
Маранчак, Надія Миколаївна - Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України
(UA) Статья
Маранчак, Надія Миколаївна.
Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України / Надія Миколаївна Маранчак // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук.– 2022.– Вип. 10.– С. 22-35
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. соціальні мережі. 2. ТікТок. 3. інтернет-маркетинг. 4. бібліотечний маркетинг. 5. маркетинг. 6. контент-аналіз.
Маранчак, Надія Миколаївна.
Соціальна мережа TikTok як засіб інтернет-маркетингу бібліотек України / Надія Миколаївна Маранчак // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук.– 2022.– Вип. 10.– С. 22-35
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. соціальні мережі. 2. ТікТок. 3. інтернет-маркетинг. 4. бібліотечний маркетинг. 5. маркетинг. 6. контент-аналіз.