Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ращенко, Анастасія Вікторівна - Екологічний маркетинг: оптимальна система збуту та сертифікація як частина товарної політики
Ращенко, Анастасія Вікторівна - Екологічний маркетинг: оптимальна система збуту та сертифікація як частина товарної політики
(UA) Статья
Ращенко, Анастасія Вікторівна.
Екологічний маркетинг: оптимальна система збуту та сертифікація як частина товарної політики / Анастасія Вікторівна Ращенко // Агроекологічний журнал.– 2021.– № 1.– С. 189-195 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. екологічний маркетинг. 2. товарна політика. 3. канали збуту. 4. сертифікація продукції. 5. екологічна сертифікація. 6. екологічно-безпечна продукція.
Ращенко, Анастасія Вікторівна.
Екологічний маркетинг: оптимальна система збуту та сертифікація як частина товарної політики / Анастасія Вікторівна Ращенко // Агроекологічний журнал.– 2021.– № 1.– С. 189-195 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. екологічний маркетинг. 2. товарна політика. 3. канали збуту. 4. сертифікація продукції. 5. екологічна сертифікація. 6. екологічно-безпечна продукція.