Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Модель просування персонального бренду
Модель просування персонального бренду
(UA) Статья
Модель просування персонального бренду / Тетяна Вікторівна Новікова, Олена Миколаївна Христофорова, Надія Леонідівна Морозова, Тімур Романович Малафєєв, Максим Віталійович Бабенко // Проблеми економіки.– 2022.– № 4 (54).– С. 232-244 : іл., табл.
Бібліогр.: 32 назви . – На укр. яз.
-- 1. особисті бренди. 2. соціальні мережі. 3. інтернет-користувачі. 4. економетричні моделі.
Модель просування персонального бренду / Тетяна Вікторівна Новікова, Олена Миколаївна Христофорова, Надія Леонідівна Морозова, Тімур Романович Малафєєв, Максим Віталійович Бабенко // Проблеми економіки.– 2022.– № 4 (54).– С. 232-244 : іл., табл.
Бібліогр.: 32 назви . – На укр. яз.
-- 1. особисті бренди. 2. соціальні мережі. 3. інтернет-користувачі. 4. економетричні моделі.