Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Семенова, О. В. - Емотивний компонент як прагматичний складник рекламного тексту
Семенова, О. В. - Емотивний компонент як прагматичний складник рекламного тексту
(UA) Статья
Семенова, О. В.
Емотивний компонент як прагматичний складник рекламного тексту / О. В. Семенова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 1.– С. 274-278
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. засоби експресивності. 3. емоції. 4. емотивні компоненти. 5. прагматичний потенціал. 6. маніпуляції. 7. французька мова.
Семенова, О. В.
Емотивний компонент як прагматичний складник рекламного тексту / О. В. Семенова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 1.– С. 274-278
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. засоби експресивності. 3. емоції. 4. емотивні компоненти. 5. прагматичний потенціал. 6. маніпуляції. 7. французька мова.