Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів
Книга
Автор:
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів : XII Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчених та студентів, 14 квітня 2021 р., м. Дніпро
Marketing management: facing the global competitiveness challenge
Видавництво: Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2021 г.
ISBN 978-966-434-515-3
Автор:
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів : XII Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчених та студентів, 14 квітня 2021 р., м. Дніпро
Marketing management: facing the global competitiveness challenge
Видавництво: Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2021 г.
ISBN 978-966-434-515-3
(UA) Книга
III> 111543
910935 Главный филиал
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів = Marketing management: facing the global competitiveness challenge : XII Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчених та студентів, 14 квітня 2021 р., м. Дніпро : тези доповідей / Ун-т ім. Альфреда Нобеля, Університет Чорногорії, Кіпрський ін-т маркетингу; Гол. оргком. І. В. Тараненко; Оргком. Т. С. Мішустіна, О. Ю. Красовська, С. С. Яременко.– Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2021.– 418 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус., англ. яз.
ISBN 978-966-434-515-3.
III> 111543
910935 Главный филиал
Маркетингове управління конкурентоспроможністю в умовах глобальних викликів = Marketing management: facing the global competitiveness challenge : XII Міжнар. наук.-практ. конф. молод. вчених та студентів, 14 квітня 2021 р., м. Дніпро : тези доповідей / Ун-т ім. Альфреда Нобеля, Університет Чорногорії, Кіпрський ін-т маркетингу; Гол. оргком. І. В. Тараненко; Оргком. Т. С. Мішустіна, О. Ю. Красовська, С. С. Яременко.– Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2021.– 418 с.
100 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., рус., англ. яз.
ISBN 978-966-434-515-3.