Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гандзюк, В. О. - Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача
Гандзюк, В. О. - Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача
(UA) Статья
Гандзюк, В. О.
Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача / В. О. Гандзюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 2.– С. 243-247 : табл., іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. комунікаційні технології. 2. вебконтенти. 3. інтернет-реклама. 4. рекламний вплив. 5. інформаційні поля. 6. споживачі рекламної продукції.
Гандзюк, В. О.
Вплив контенту інтернет-реклами на сучасного українського споживача / В. О. Гандзюк // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 2.– С. 243-247 : табл., іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. комунікаційні технології. 2. вебконтенти. 3. інтернет-реклама. 4. рекламний вплив. 5. інформаційні поля. 6. споживачі рекламної продукції.