Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Робул, Ю. В. - Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
Робул, Ю. В. - Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості
(UA) Статья
Робул, Ю. В.
Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості / Ю. В. Робул, О. В. Садченко, К. О. Литвиненко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2022.– Т. 21, вип. 2 (51).– С. 137-148 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. фармацевтичні ринки. 2. макромаркетинг. 3. маркетингові системи .
Робул, Ю. В.
Фармацевтичний маркетинг як маркетингова система на макрорівні: структура та особливості / Ю. В. Робул, О. В. Садченко, К. О. Литвиненко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2022.– Т. 21, вип. 2 (51).– С. 137-148 : табл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. фармацевтичні ринки. 2. макромаркетинг. 3. маркетингові системи .