Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Владимиров, В. М. - Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу
Владимиров, В. М. - Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу
Книга
Автор: Владимиров, В. М.
Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу
Видавництво: Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 1998 г.
ISBN 5-7707-8097-5
Автор: Владимиров, В. М.
Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу
Видавництво: Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 1998 г.
ISBN 5-7707-8097-5
(UA) Книга
III> 111841
914111 Главный филиал
Владимиров, В. М.
Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу / В. М. Владимиров; Відп. за вип. А. В. Білецька; ред. Л. О. Владимирова.– Луганськ : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 1998.– 137 с. – На укр. яз.
ISBN 5-7707-8097-5.
III> 111841
914111 Главный филиал
Владимиров, В. М.
Комерційна журналістика як галузь інформаційного бізнесу / В. М. Владимиров; Відп. за вип. А. В. Білецька; ред. Л. О. Владимирова.– Луганськ : Вид-во Східноукр. нац. ун-ту, 1998.– 137 с. – На укр. яз.
ISBN 5-7707-8097-5.