Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сердюк, О. А. - Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
Сердюк, О. А. - Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement
(UA) Статья
Сердюк, О. А.
Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement / О. А. Сердюк // Вісник Національного університету оборони України.– 2022.– № 4 (68).– С. 146-153 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні повідомлення. 3. сприйняття реклами. 4. психологічні особливості. 5. запам'ятовування інформації.
Сердюк, О. А.
Психологічні особливості запамятування людиною реклами Product placement / О. А. Сердюк // Вісник Національного університету оборони України.– 2022.– № 4 (68).– С. 146-153 : іл., табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні повідомлення. 3. сприйняття реклами. 4. психологічні особливості. 5. запам'ятовування інформації.