Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Zaluzhna, Alla - Information Culture in the Context of Consumer Needs
Zaluzhna, Alla - Information Culture in the Context of Consumer Needs
Стаття
Автор: Zaluzhna, Alla
PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW: Information Culture in the Context of Consumer Needs
Інформаційна культура у контексті управління потребами споживачів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Zaluzhna, Alla
PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW: Information Culture in the Context of Consumer Needs
Інформаційна культура у контексті управління потребами споживачів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Zaluzhna, Alla.
Information Culture in the Context of Consumer Needs = Інформаційна культура у контексті управління потребами споживачів / Alla Zaluzhna, Antonii Zaluzhnyi, Tamara Shadiuk // PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW.– 2023.– Vol. 3, no. 1.– С. 40-47
Бібліогр.: 22 назви . – На англ. яз.
-- 1. потреби. 2. споживачі. 3. споживання. 4. інформаційна культура. 5. соціально-культурна сфера. 6. символи. 7. симуляції. 8. симулякри.
Zaluzhna, Alla.
Information Culture in the Context of Consumer Needs = Інформаційна культура у контексті управління потребами споживачів / Alla Zaluzhna, Antonii Zaluzhnyi, Tamara Shadiuk // PHILOSOPHY, ECONOMICS AND LAW REVIEW.– 2023.– Vol. 3, no. 1.– С. 40-47
Бібліогр.: 22 назви . – На англ. яз.
-- 1. потреби. 2. споживачі. 3. споживання. 4. інформаційна культура. 5. соціально-культурна сфера. 6. символи. 7. симуляції. 8. симулякри.