Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кушнір, Тарас Михайлович - Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
Кушнір, Тарас Михайлович - Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень
(UA) Статья
Кушнір, Тарас Михайлович.
Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень / Тарас Михайлович Кушнір // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 209-214
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. професійна етика. 3. мораль. 4. маркетингові дослідження. 5. респонденти. 6. дослідницькі програми. 7. замовники. 8. обман.
Кушнір, Тарас Михайлович.
Етичні проблеми проведення маркетингових досліджень / Тарас Михайлович Кушнір // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 209-214
Бібліогр.: 5 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. професійна етика. 3. мораль. 4. маркетингові дослідження. 5. респонденти. 6. дослідницькі програми. 7. замовники. 8. обман.