Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Рожко, Віктор Іванович - Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств
Рожко, Віктор Іванович - Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств
Стаття
Автор: Рожко, Віктор Іванович
Проблеми економіки: Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Рожко, Віктор Іванович
Проблеми економіки: Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Рожко, Віктор Іванович.
Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств / Віктор Іванович Рожко // Проблеми економіки.– 2023.– № 2 (56).– С. 168-175 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. імідж підприємств. 2. оцінювання іміджу. 3. ефективність діяльності підприємств. 4. конкурентоспроможність підприємств. 5. SWOT-аналіз.
Рожко, Віктор Іванович.
Теоретичні та практичні аспекти формування іміджу підприємств / Віктор Іванович Рожко // Проблеми економіки.– 2023.– № 2 (56).– С. 168-175 : іл., табл.
Бібліогр.: 18 назв . – На укр. яз.
-- 1. імідж підприємств. 2. оцінювання іміджу. 3. ефективність діяльності підприємств. 4. конкурентоспроможність підприємств. 5. SWOT-аналіз.