Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Kasnik, Jan - From the Everyday Uses of Twitter and Instagram to Gay Activism in Facebook: the Construction of ...
Kasnik, Jan - From the Everyday Uses of Twitter and Instagram to Gay Activism in Facebook: the Construction of ...
Стаття
Автор: Kasnik, Jan
Український соціологічний журнал: From the Everyday Uses of Twitter and Instagram to Gay Activism in Facebook: the Construction of ...
Від повсякденного використання Twitter та Instagram до гей-активізму у Facebook: вибудовуючи траєкторію соціологічного дослідження через онлайн-етнографічні спостереження
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Kasnik, Jan
Український соціологічний журнал: From the Everyday Uses of Twitter and Instagram to Gay Activism in Facebook: the Construction of ...
Від повсякденного використання Twitter та Instagram до гей-активізму у Facebook: вибудовуючи траєкторію соціологічного дослідження через онлайн-етнографічні спостереження
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Kasnik, Jan.
From the Everyday Uses of Twitter and Instagram to Gay Activism in Facebook: the Construction of the Path of a Sociological Investigation Through = Від повсякденного використання Twitter та Instagram до гей-активізму у Facebook: вибудовуючи траєкторію соціологічного дослідження через онлайн-етнографічні спостереження / Jan Kasnik // Український соціологічний журнал.– 2021.– Вип. 25.– С. 61-68
Бібліогр.:7 назв . – На англ. яз.
-- 1. цифровий простір. 2. етнографічні дослідження. 3. онлайн-дослідження. 4. ЛГБТ. 5. соціальні мережі. 6. Твіттер (X). 7. Фейсбук. 8. Інстаграм.
Kasnik, Jan.
From the Everyday Uses of Twitter and Instagram to Gay Activism in Facebook: the Construction of the Path of a Sociological Investigation Through = Від повсякденного використання Twitter та Instagram до гей-активізму у Facebook: вибудовуючи траєкторію соціологічного дослідження через онлайн-етнографічні спостереження / Jan Kasnik // Український соціологічний журнал.– 2021.– Вип. 25.– С. 61-68
Бібліогр.:7 назв . – На англ. яз.
-- 1. цифровий простір. 2. етнографічні дослідження. 3. онлайн-дослідження. 4. ЛГБТ. 5. соціальні мережі. 6. Твіттер (X). 7. Фейсбук. 8. Інстаграм.