Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гецко, Ганна - Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
Гецко, Ганна - Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook»
(UA) Статья
Гецко, Ганна.
Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook» / Ганна Гецко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика.– 2023.– № 2 (6).– С. 73-80
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. прихований вплив. 2. реклама. 3. маніпуляції. 4. маніпулятивні стратегії. 5. маніпулятивні тактики. 6. реципієнти. 7. соціальні мережі. 8. Фейсбук.
Гецко, Ганна.
Прихований вплив на реципієнта у рекламі соціальної мережі «Facebook» / Ганна Гецко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Журналістика.– 2023.– № 2 (6).– С. 73-80
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. прихований вплив. 2. реклама. 3. маніпуляції. 4. маніпулятивні стратегії. 5. маніпулятивні тактики. 6. реципієнти. 7. соціальні мережі. 8. Фейсбук.