Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Барлоу, Джанель - Скарга - це подарунок
Барлоу, Джанель - Скарга - це подарунок
Книга
Автор: Барлоу, Джанель
Скарга - це подарунок : як зберегти лояльність клієнтів
Серія: Бібліотека Приват Банку
Видавництво: Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7513-81-9
Автор: Барлоу, Джанель
Скарга - це подарунок : як зберегти лояльність клієнтів
Серія: Бібліотека Приват Банку
Видавництво: Наш Формат, 2018 г.
ISBN 978-617-7513-81-9
(UA) Книга
III> 112777
931196 Главный филиал
Барлоу, Джанель.
Скарга - це подарунок : як зберегти лояльність клієнтів : пер. с англ. / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер; Пер. Дмитро Кожедуб.– 2-ге вид.– Київ : Наш Формат, 2018.– 274,[1] с.– (Бібліотека Приват Банку; 9)
5 000 пр.– Бібліогр. у прим.: с. 251-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7513-81-9.
УДК 658.818:005.21
-- 1. Споживачі – Поведінка – Психологічні питання – Науково-популярна література. 2. Споживачі – Обслуговування – Психологічні питання – Науково-популярна література.
III> 112777
931196 Главный филиал
Барлоу, Джанель.
Скарга - це подарунок : як зберегти лояльність клієнтів : пер. с англ. / Джанель Барлоу, Клаус Мьоллер; Пер. Дмитро Кожедуб.– 2-ге вид.– Київ : Наш Формат, 2018.– 274,[1] с.– (Бібліотека Приват Банку; 9)
5 000 пр.– Бібліогр. у прим.: с. 251-275 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7513-81-9.
УДК 658.818:005.21
-- 1. Споживачі – Поведінка – Психологічні питання – Науково-популярна література. 2. Споживачі – Обслуговування – Психологічні питання – Науково-популярна література.